top of page

קורס צלילה חופשית בחורף

צלילה חופשית הופכת במהרה לאחד התחביבים הפופולריים ביותר בארצנו. האפשרות לחקור את הים, את המעמקים, את החיים בתוך המים, רק מוסיפים לסקרנות וההתרגשות מהעולם המופלא הזה. אנשים רבים בוחרים לצלול בזמנם החופשי, בשעות הפנאי, ללא ליווי מקצועי, אך קורס צלילה חופשית יעזור להם לשפר את מיומנותם ולצלול בצורה בטוחה יותר.

צלילה חופשית בחורף

אין ספק שצלילה בימי הקיץ זה תענוג מאין כמותו, להתרענן עם המים הקרירים, אבל מה קורה בחורף ואיך זה בעצם עובד? קודם כל, קורס צלילה חופשית בחורף נותן כלים אחרים מאשר קורס רגיל. התנאים בחורף הם יותר מגבילים, במיוחד במים, ויש לקחת אמצעי זהירות ולהיות חכמים יותר מאשר בקיץ, במיוחד בתנאים של סופות, ברקים, גשמים עזים וכיוצא בזה.


הצלילה בחורף מומלצת בעיקר באילת. ולמה, אתם שואלים? אילת היא אחד המקומות החמים ביותר, ובחורף, אמנם קר בה מעט מהרגיל, אך הטמפרטורות נשארות נעימות מחוץ למים. בתוך המים, הטמפרטורות עומדות על כ-20-21 מעלות ואף יותר, ונשארות טמפרטורות אידיאליות לצלילה גם במזג אוויר קצת אחר..


למה לקחת קורס צלילה חופשית דווקא בחורף?

ציינו כמה מהיתרונות של קורס צלילה חופשית בחורף, אך אלו לא היתרונות היחידים. הרבה בעלי חיים ימיים מעדיפים להתרחק מהחופים ולהיות במקומות עמוקים יותר. ולכן, הרבה מבעלי החיים הימיים הנדירים והיפים באמת יופיעו רק בחורף כשהמעלות נעימות וקרירות יותר.


בצלילה עצמה, החליפות שומרות על חום הגוף שלנו ובכך הופכות את חווית הצלילה בחורף לחוויה המושלמת. חשבתם שיותר מדי קר לצלול בעונת הקרה? תחשבו שוב, זו העונה האידיאלית וצוללנים רבים יעדיפו לצלול דווקא בחורף.


אחד מהאתגרים בצלילה חופשית דווקא בחורף הוא לחץ המים. בקורס צלילה מקצועי תוכלו ללמוד את כל מה שצריך לדעת על בטיחות מירבית, טכניקות ותרגילים שונים למיומנויות נשימה, השוואת לחצים, בחירת חליפת צלילה אידיאלית גם לעונה הקרה, ועוד. החשיבות של ליווי מקצועי היא קריטית, במיוחד בעונה בה יש סופות, רוחות וגשמים חזקים שיכולים להשפיע על מידת הבטיחות שלכם במים.


צלילה חופשית היא אחת מהחוויות הבלתי נשכחות בחיים, וזו לגמרי חוויה ששווה לעבור, עם מדריך מקצועי ולקיחת קורס צלילה שיעזור לכם למקסם את היכולות שלכם בתוך ומתחת למים.





קורס צלילה חופשית בחורף
קורס צלילה חופשית בחורף


הקורסים מועברים דרך ארגון MOLCHANOVS העולמי ונחשב לארגון צלילה חופשית המוביל בתחום בלימודי צלילה חופשית. רוצים לשמוע עוד על עולם הצלילה חופשית? אנחנו ב - Eilat Freedivers נשמח לענות לכם על כל השאלות שלכם ולעזור לכם להתקדם בצלילה חופשית!





פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page