top of page

כללי בטיחות בצלילה חופשית באילת

עודכן: 20 בספט׳ 2021

עולם הצלילה באילת הוא עולם מאוד מרתק אך גם דורש לא מעט בטיחות בדרך אל המים. אנשים רבים מעוניינים ללמוד צלילה על מנת להכיר עולם קצת אחר מעבר לעולם אותו הם מכירים, עולם מאתגר, רגוע, שליו, ובעיקר חדש. בצלילה חשוב מאוד להכיר את כללי הבטיחות ולשמור עליהם על מנת להיות בטוחים גם בתוך המים.


צלילה חופשית באילת


העיר אילת נחשבת לאטרקציה אמיתית מבחינת צלילה חופשית. יש בה כל כך הרבה איזורים לחקור, גם מבחינת יופי, גם מבחינת חיים, וגם מבחינת סקרנות. בצלילה חופשית, בניגוד לצלילה רגילה, מתמקדים בטכניקות נשימה נכונות ומיוחדות על מנת לצלול ללא כל ציוד כלל, אך במקרים מסוימים ניתן לצלול גם עם ציוד מינימאלי.


צלילה חופשית נחשבת לספורט לכל דבר, גם בגלל הפעלת הגוף והרגליים, וגם בגלל הנשימות העמוקות,

לפני הצלילה, נתמקד בלשאוף כמה שיותר אוויר בנשימה אחת ועמוקה ככל שניתן, כך שאפשר יהיה לצלול כמה שיותר עמוק ואפילו יותר מאשר בצלילה עם ציוד.


הים האדום באילת נחשב לאטרקציה אמיתית לצוללנים, התנאים בו הם התנאים הטובים ביותר לעולם הצלילה, והעומק אליו ניתן להגיע הוא רב, אך חשוב לשמור על כללי הבטיחות וללמוד את הקורסים בשלבים הנכונים, לאט לאט, על מנת להגיע לרמה הרצויה ולעומק הרצוי, ותוך כדי גם לשמור על עצמכם ולנשום בצורה הנכונה מבלי שיקרה חלילה אסון.


בקורס צלילה חופשית באילת ניתן ללמוד מגוון קורסים ברמות שונות, החל ממתחילים ועד למומחים ואפילו מדריכים, במהלך הקורסים לומדים על טכניקות נשימה, עצירת נשימה, שימוש בציוד, כניסה למים, שימוש נכון ברגליים ובסנפירים, צלילה ללא ציוד עזר, ועוד.





איך שומרים על כללי הבטיחות בצלילה חופשית באילת?


קודם כל, חשוב מאוד להיות מודעים ליכולות שלכם, לשמור אחד על השני, להבין מתי הגבול שלכם הגיע ולהגיב בהתאם. חשוב להודיע גם למדריך במידה ואינכם מרגישים בנח, אם אתם מרגישים שחסר לכם אוויר, הציוד לא עובד כמו שצריך, אינכם מצליחים לתפעל משהו, וכל דבר אחר שיכול לסכן אתכם ואת האנשים מסביבכם.


במידה ומשהו לא מובן במהלך הקורס צלילה- קריטי ביותר לשאול, לא להתבייש, זה יכול להציל חיים ולא רק את שלכם. בידקו שאין עליכם יותר מדי משקל שיכול להפיל אתכם מטה, בידקו שאתם בעומק הנכון על מנת לצאת החוצה בזמן במידה וצריך, וכמובן - כמה זמן אתם באמת יכולים להישאר מתחת למים, וכמה זמן אתם יכולים לנשום? בידקו והכירו את עצמכם.


הקורסים מועברים דרך ארגון MOLCHANOVS העולמי ונחשב לארגון צלילה חופשית המוביל בתחום בלימודי צלילה חופשית. רוצים לשמוע עוד על עולם הצלילה חופשית? אנחנו ב - Eilat Freedivers נשמח לענות לכם על כל השאלות שלכם ולעזור לכם להתקדם בצלילה חופשית!

צלילה חופשית
צלילה חופשית





פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page